čtvrtek 1. ledna 2009

Vítejte na mém novém blogu.

Uvědomuji si, že tento příspěvek je zatím spíš takový testovací. V budoucnu by se na tomto blogu měli objevovat recenze knih co přečtu a zajímavosti co mě chytnou. Rozhodl jsem se, že zúžím témata pro tento blog, aby byl oborově uzavřen. Nechci psát o tématech jemž tolik nerozumím a také dopustit, aby se blog stal smetištěm nesouvislých příspěvků.Protože jsem líný, tak nebudu přispívat tak často a budu se snažit psát jen tehdy, když budu mít co říct.

Na konec bych neměl opomenout co zde budete snad moci nalézt. Hlavním tématem by měli být recenze knih o počítačích, které jsem přečetl (a které jistě nebudou nezaujaté). Dále se zde mohou objevit typy na programování v Pythonu, PHP nebo pro vývoj her.

Pokud mě budete chtít motivovat přispívat, tak se ozvěte v komentářích za podporu nebo jiný názor budu vděčen.