čtvrtek 9. dubna 2009

Šotek ve 115

Skřítek z počítačové učebny 115, který má rád počítačovou techniku (proto tam také bydlí) mi už dlouhou dobu znepříjemňuje život a testuje mou pohotovost a znalosti. Pokud skřítek nic nedělá, tak alespoň upíjí líh z místních fix, takže jsou pořád prázdné. Pravděpodobně má také nějaký vztah k ubrouskům na záchodě, takže je škola už raděj ani nedoplňuje.

Nedávno přepnul vypínač na učitelském počítači vzadu na zdroji. Než jsem na to v časovém presu přišel, tak už jsem si nachystal jeden počítač zezadu jako náhradní. Šotek se nevzdal a vyhodil obraz na projektor, malá masáž VGA konektoru ho pro daný den už ukolébala.

Jiný den se šotek připravil lépe. Pokazil konfigurák Xek pod linuxem, překousal zelený kanál ve VGA kabelu a pokazil ovladač projektoru. Jako zapřísáhlý linuxák jsem se pak musel trápit s Visual Studiem pod Windows (aaa kde tam jsou mé oblíbené VIMovské zkratky). VGA prodlužovák mi administrátor vyměnil a ovladač jsem si zpravil sám. Šotek stihnul jen přehodit baterku a vložit ji s opačnou polaritou.

Docela se začínám děsit co si vymyslí přístě.

Žádné komentáře:

Okomentovat